czwartek, 18 stycznia 2018

Imaginy z gifami #16

Hejcia! Dzisiaj z racji tego. że jest 00:35 imagify będą nieco krótsze niż poprzednio, czyli będzie więcej dialogu niż opisu. Mam nadzieję, że wam tez sie spodobają i dawajcie znaćw komentarzach.

***

1. Ty: kochanie idziesz ze mną do sklepu?
Lo: po co? idziesz już 3 raz dzisiaj do sklepu
Ty: chciałam sobie kupić nowy komplet bielizny i myślałam, że pomożesz mi wybrać, ale jak nie chcesz to nie
Lo: a czy ja coś mówiłem, że nie chcę ? więc ubieraj się
Lo: w myślach: yeah * gif*

Znalezione obrazy dla zapytania louis tomlinson gif 2017

2.Ty: Ej! Louis oddaj mi telefon!
Lo: nie ma mowy. Uważam, że stajesz się uzależniona
Ty: nie prawda!
Lo: czyżby?
Ty: no dobra nadużywam go trochę za dużo, ale jak obiecam, że będę używać mniej oddasz mi go?
Lo: nie ma mowy *gif*

Znalezione obrazy dla zapytania louis tomlinson gif 2017

3.Z: [T.I] popatrz jaki ze mnie mieśniak *gif*
Ty: ta właśnie widzę *wywracasz chichocząc*
Z: ej! Uraziłaś moją męskość. Policzymy się w domu

Znalezione obrazy dla zapytania zayn malik gif 2017

4. Rozmawiasz z Malikiem przez Skye'a, ponieważ ten jest w trasie.
Ty: Zayn popatrz * pokazujesz mu już zaokrąglony ciążowy brzuszek*
Z: o jej *uśmiecha się*. Ale już duży. Nie mogę uwierzyć, że nosisz moje dziecko

Znalezione obrazy dla zapytania zayn malik gif 2017

5. Dz: A pamiętasz jak [T.I] wywalił się na ostatniej gali *dziennikarz pokazuje nagranie*
N: tak * gif* nadal nie mam pojęcia jak on to zrobiła

Znalezione obrazy dla zapytania niall horan gif 2017

6. Ty: Niall tęsknie bardzooo
N: ja też kochanie, ale niedługo się zobaczymy
Ty: kiedy?
N: za 2 tygodnie, wytrzymasz misiu *gif*

Znalezione obrazy dla zapytania niall horan gif 2017

7. Ty: Liam nie wygłupiaj się
Li: kochanie możesz przestać *gif*
Ty: ty tylko robisz tatuaż. Widze, że masz łzy w oczach, boli cię to
Li: przestań jestem twardzielem

Znalezione obrazy dla zapytania liam payne gif 2017

8. Opowiadasz Liam'owi żart
Li: to było niezłe misia *gif* najlepszy żart w twoim życiu hahah
Ty: wiem, jestem królową sucharów

Znalezione obrazy dla zapytania liam payne gif 2017

9. Właśnie przymierzasz sukienkę na galę i postanowiłaś pokazać się w niej chłopakom, żeby mogli ocenić.
Ty: chłopaki i jak?
Chł: WOW!
H: *gwiżdże z zachwytu* ślicznie wyglądasz kochanie, prawda chłopcy
Ty: myślę, że przyswoiłam cię o lekki problemik
H: i to nie mały

Znalezione obrazy dla zapytania harry styles gif 2017

10. Przechodzisz przez pokój i zauważasz żąglującego Harry,ego *gif*
Ty: wow Harry ja nie wiedziałam, że tak potrafisz
H: a widzisz mam kilka ukrytych talentów *mówi zanim puścisz pokój*
N: stary skończ się przed nią popisywać tylko zaroś ją na randkę *mówi kiedy ciebie już nie ma w pokoju*
H: to nie jak takie proste Horan. Zrobię to, ale jeszcze nie teraz


Znalezione obrazy dla zapytania harry styles juggling gif

11. Z: i jak Hazuś podoba sie hah, Jaki agresywny
H: sierdalaj szczurze! Nie masz prawa dotykać mojej pupci!
Lo: oł gorąco sie zrobiło. Ja nie przeszkadzam koledzy. Dawaj Niall zamianka
N: spoko, och

Znalezione obrazy dla zapytania one direction gif

12.Z: piątal Horan
N: dziesiona Maliczak

Znalezione obrazy dla zapytania one direction gif\

***
Podobają się? Dobranoc kochani♥♥


PODOBA SIĘ ZOSTAW KOMENTARZ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz