piątek, 22 grudnia 2017

Imaginy z gifami #14

Hejka! Tak wiem, Ze mnie długo nie było (tylko równe 3 miesiące xd), ale wybaczcie mi szkołą i sprawy prywatne. Były takie dni, że przychodziłąm późno ze szkoły, odrabiałam lekcje i się uczyłam nie miałąm na nic czasu. Ale powracam i w tej przerwie świątecznej postanawiam, że co 3 dni będzie nowy post. A z racji tego, że już za 3 dni Święta, będzie rozdzialik świąteczny.

***

1.Ty: Lou, pomożesz mi przy robieniu pierogów?
L: już idę!

Louis Tomlinson GIF by One Direction

2.Ty: Louis budź się, musimy jechać kupić te karpie i indyka!
Lou: i co jeszcze księżniczko?
Tired Louis Tomlinson GIF by One Direction

3.Ty: nie wiem czy mamie będzie podobał się ten kapelusz?
Li: na mnie leży idealnie

#Liampayne #1D GIF by One Direction

4.Li: rozgrzeweczka przed robieniem pierogów

Youandi GIF by One Direction

5.Ty: Niall chodź możesz już spróbować bigosu!
N: no nareście

GIF by One Direction

6. Bratanek: wujek, ale ciocia mówiła, żebbyśmy nie podjadali
N: ciocia dużo rzeczy mówiła. Nikt się nie dowie

Niall Horan GIF by One Direction

7. Twój brat wygupia się z Zaynem przy wigilijnym stole :

Zayn Malik GIF by One Direction

8. Z: popatrz jak seksownie w tej koszuli wyglądam kochanie

GIF by One Direction

9. Harry będąc na Wigilii u twoich rodziców za dużo wypił i oto jak wraca do domu:

Harry Styles Dancing GIF by One Direction

10. Ty: Harry zadzwonisz do mamy i spytasz się na którą będą?
H: tak jest kochanie!

Youandi GIF by One Direction

11.Li: Lou wypierdalaj! Zjadłeś moje pierniczki!
Lo: to Niall!!!!

Louis Tomlinson Perfect Video GIF by One Direction

12.Z: Lou szybciej bo na Swięta do [T.I] nie zdąrzymy!
Lo: damy radę

Podobny obraz



***
Rozdzialik za wczoraj, bo mnie nakryli i nie mogłam dodać xd. WESOŁYCH ŚWIĄT Misiaczki♥♥!!!!!!!!

Znalezione obrazy dla zapytania one direction merry christmas GIF

CZYTASZ ZOSTAW KOMENTARZ!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz