środa, 16 sierpnia 2017

Imaginy z gifami #10

Wiem długo mnie nie było, a połowe tych imagifów milam zrobione dawno temu ale internet mi siadł i wiem jak ty możesz Andzelika tak się pojawiać i znikać i obiecywać? PRZEPRASZAM.
..........................................................................................................................................................

1.Ty: ...Harry co ty w ogóle robisz, czy ty jesteś normalny, ciebie do reszty popieprzyło, ty porąbany głabie ...
H:
Znalezione obrazy dla zapytania gify harry styles 2017

2.Wasza córka przyprowadziła dzisiaj do dom swojego chłopaka. Poszli do jej pokoju i tam zaczeli pieszczoty. Całowanie itd. Hazzy chciał przynieść waszej córce telefon, bo zapomniała i to zobaczył zamurowało go. Otóż nastolatkowie byli w samej bieliźnie wiercący się na łóżku.
H:
Podobny obraz

On wygląda mega strasznie i jego oczy wygląda jak żmija i pacza się na tyłek LIJAMA!!

Znalezione obrazy dla zapytania gify harry styles 2017

3. Chłopaki mówią o tobie sprośnie rzeczy w obecności Liama
L:

Znalezione obrazy dla zapytania giry liam payne

4. Obiecałaś Liamowi seks po powrocie z pracy. Tymczasem...
Ty: Liam kotku jestem bardzo zmęczona, może innym razem?
Li:

Znalezione obrazy dla zapytania liam payne gif

5. Kiedy wracasz z kotem na rękach nie uprzedzająć wcześniej o tym Niall.
N:

The Late Late Show with James Corden  one direction niall horan james corden GIF

6. Przeglądając internet natrafiasz na zdjęcie Nialla bez koszulki. Po chwili.
Ty:

 spongebob squarepants one direction niall horan GIF

7. Kiedy Harry podrywa ci chłopaka na bardzo nie grzeczny sposób:

 harry styles louis tomlinson larry onedirection crotch grab GIF

8.Lo: hmm... dasz buzi tatusiowi?

 kiss one direction louis tomlinson monkey GIF

9. Kiedy Liam, gdy chwali się swoimi cyckami koś w tle ci przeszkadza:

 zayn malik liam payne ziam GIF

10. Zayn po kryjomu przed tobą zapala sobie papierosa, a wiem żet ty ego nienawidzisz:

ZAYN music video zayn malik zayn it's you GIF

11. Z: trzymaj dziwko. Ile jeszcze mam czekać kiedy ty sięotrząsniejsz co?
Li: o ja ci nie widać mnie dzieki Zen, co ty Lou tam pierdolisz?
Lo: no mówię ci tak go ujeżdżałem, że ja cię pierdole.
H: kurwa mam takich  więcej biczys
N: kurwa moja była jak tu się zachować? myśl o hamburgerach niall...

 one direction selena gomez vmas video music awards vmas 2013 GIF

12. Dziwki idą !!
Li: fuj
Z: pierdolisz? one? pff...
Lo: mam lepszy tyłek
N: ale kebab
H: no i co jaki suprajs aha i co koniec?

 one direction rihanna vmas unimpressed vmas 2013 GIF

***
Jak się podobają? Myślę, ze teraz bedą się pojawiać cześciej ( tak, tak myślisz). bardzo lubię robić imagify te ostatnie '' co myślą?''. Co wy na to zeby zrobic jeden takie rozdział. Bardzo przepraszam za 11. Ja nic nie mam do Sel sama ją uwielbiam, to w celavh humorystycznych. I nie mogłam się oprzeć temu gifowi :D. Miłej nocki♥. Bardzo proszę o komentarze one bardzo motywują .

CZYTASZ = KOMENTUJ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz