wtorek, 4 lipca 2017

Preferencje #13 - gdzie pojedziecie na wakacje

Hejka!!! To ja jestem! Cieszycie się! Zrobiłam sobie takie małe wakacje na blogu, ale postaram się częściej dodawać. Jak wam mijają wakacje, bo mi nawet sopko tylko pogoda do dupy. Postaram sie dodać jeszcze dzisiaj imagif ale nie obiecuję.
.............................................................................................................................................................

Liam - Włochy
Niall - Kanada
Harry - Irlandia
Louis - Austria

...................................................................................................................................................

Jeśli mocie jakieś Directioners w rodzinie czy w otoczeniu podawajcie go dalej zależy mi na tym żeby więcej osób czytało bloga.

                     CZYTASZ ZOSTAW PO SOBIE KOMENTARZ ON BARDZO MOTYWUJE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz