środa, 14 czerwca 2017

Tweety #1

Hejka! Postanowiłam, że od dzisiaj będę wrzucać też tweety. Ponieważ cały czas są tylko imagify i preferencje, a na imagin nie mam na razie weny i pomysłu. Będzie w każdej części 1 tweet z jednym z chłopaków czyli 5 tweetów. Podoba się?
...........................................................................................................................................

1. Twój tweet: Hahaha!!! Nasz Liamek chce być kobieta. Nie radzę kochanie, wolę cię w męskiej wersji.

Znalezione obrazy dla zapytania zdjęcia liam payne

2. Tweet Harrego: Niall ma depresję. [T.I] zjadła mu pizze. Oh kupie ci nową.

Znalezione obrazy dla zapytania smutny nialla horana

Tweet Niall: kocham cię Harry♥

3.Tweet Nialla: Louis popisuje się przed [T.I]. Louis, Louis....

Znalezione obrazy dla zapytania zdjęcia louisa tomlinsona

4. Twój tweet: Bosz Harry.. co to jest człowieku? Powie mi ktoś co to?

Znalezione obrazy dla zapytania zdjęcia harrego stylesa

5. Twój tweet: Zenuś z małpką. Mój słodziak (oczywiście Zen, ale małpka też)

Znalezione obrazy dla zapytania zayn malik zdjęcia


............................................................................................................................................
Jadłam przy tym truskawki z mlekiem. Pozdrawiam serdecznie Martynę która mi to pokazała.
Wiem nie wyszły mi. Sorry. I jak coś to nie jest plagiat, na blogu Liwi też możecie je znaleść tylko, że lepsze i tak mi się podobały. Przepraszam, że skradłam od cb ten pomysł Liwia wybacz. Jak chcecie więcej tweetów to piszcie w kom. Już niedługo 100 wyświetleń dziękuję wam kochani♥♥.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz