sobota, 27 maja 2017

Preferencje#3 + przeprosiny - po ilu miesiącach zostaliście parą

Część przepraszam że nie było mnie tak długo ale byłam  na wycieczce z klasą cały tydzień i nie było tam neta. Mam nadzieję że mi wybaczycie. Dzisiaj 3 części preferencji.
....................................................................................................

Liam: 3 miesiące
Niall: 2 lata
Harry: 1 tydzień (miłość od pierwszego wejrzenia xd)
Louis: 8 miesiecy

....................................................................................................

Byłam N zielonej szkole w Trójmieście i tak sobie jedziemy przez Gdańsk aż ty nagle zauważam taki piękny bilbord z Harrym [sorry nie mogę wstawić zdjęcia ale wiecie ten z promujący plyte] Ogólnie wycieczka fajna ale nie będę Was tym zanudzac. Myślę że dzisiaj wieczorem pojawia się jeszcze imagify na lepszy humorek 😋.
Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz