środa, 31 maja 2017

Preferencje #6 - jak macie siebie zapisanych w kontaktach

Hejka😊. Jak wam mija dzień? Bo mi nawet dobrze tylko muszę się uczyć😢. Ale dzisja przywieźli mi moja wymarzoną gitarę. Jestem mega szczęśliwa😄.
.................................................................................................
Liam: ty jego - daddy😘
on cb - księżniczka😍

Niall: ty jego - kebab❤
on cb - kurczaczek👄🍗

Harry: ty jego - loczek😻🍌
on cb - zboczuszek👉👌💖

Louis: ty jego - Pan marchewka😙💓
on cb - małupeczka🙊💞

.............................................................................................
Jejku dużo emotek😮. Bardzo spodobała mi się piosenka Harry'ego kiw🐒. Czytałam że jest to prawdopodobnie o Luisie. Ale wiecie plotki. A wam jak podoba się piosenka?? Dziękuję wam że czytacie mój wypociny, głupoty. Miłego dnia☺.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz